≡ منو
خدا را خلق کن

همانطور که قبلاً در عنوان مقاله ذکر شد، می خواهم دوباره این دانش خاص را آشکار یا توضیح دهم. مسلماً، برای کسانی که با معنویت آشنا نیستند یا تازه با آن آشنا هستند، درک این جنبه اساسی از خلقت خود می تواند دشوار باشد. مخصوصاً وقتی صحبت از خدا یا ایده خدا باشد (زیرا هیچ چیز دیگری خدا نیست، - تصور ما از خدا) انسدادهای باستانی از طرف ما فعال می شوند (به ویژه از آنجایی که این سیستم برای بدنام کردن دانش مربوطه طراحی شده است - هر چیزی که با یک هنجار مطابقت ندارد، یعنی هر چیزی که ظاهراً از ذهن ما فراتر می رود نباید پذیرفته شود - نگرش دفاعی اتخاذ کنید - به عقاید مذهبی و منطبق با سیستم پایبند باشید - این کار را نکنید. مال خودت شو، خودآگاه باش، کوچک بمان).

همه چیز بر اساس تخیل فرد است - ذهن

خدا را خلق کنپس ما دوست داریم در معرض محدودیت‌های خود تحمیلی قرار بگیریم، یعنی محدودیت‌هایی را در تخیل خود تجربه می‌کنیم.ما نمی توانیم چیزی را تصور کنیم و سپس مخرب، قضاوت کننده، مسدود کننده، تحقیر کننده می شویم) و سپس سعی کنیم محاصره خودمان را بر افراد دیگر تحمیل کنیم (این مزخرف است، این درست نیست، ممکن نیست). به همین دلیل است که همیشه می توانم به اهمیت ذهن باز و بدون تعصب اشاره کنم. ارزیابی اطلاعات، استفاده از آنها، زیر سوال بردن چیزها به جای لبخند زدن فوری به آنها، که ما را از نظر ذهنی به جلو می برد، که افق دید ما را گسترش می دهد. خوب، با بازگشت به اطلاعات گفته شده، اساساً من قبلاً در این مقاله بسیار طولانی متوجه این موضوع شده ام: بالاترین سطح دانش. اما از آنجایی که مقاله بسیار طولانی است (تقریبا 3000 کلمهثانیاً دانش می تواند زندگی خود را به طور کامل تغییر دهد و ثالثاً این سطح از دانش می تواند آغازگر یک بیداری کامل درونی نیز باشد.بیداری تمام توانایی های ما، تشخیص اینکه همه چیز از تخیل ما نشات می گیرد، همه چیز ممکن است، ما همه چیز هستیم و همچنین همه چیز را خلق می کنیم.)، فکر می کنم مهم است که این بینش خاص را که به جنبه خلقت خلاصه می شود، بازنگری کنیم. در این زمینه، درک این نکته مهم است که در عصر کنونی بیداری معنوی، افراد بیشتر و بیشتری در حال دریافت بینش در مورد منشأ معنوی خود هستند.چرخه کیهانی، ارتقاء وضعیت جمعی آگاهی). با انجام این کار، فرد بیشتر و بیشتر متوجه این واقعیت می شود که تمام زندگی از تخیلات خود او نشات گرفته است. شما خود خالق شرایط خود، شکل دهنده سرنوشت خود، آهنگر خوشبختی خود هستید و می توانید مسیری را انتخاب کنید که زندگی خود در آن حرکت کند. بنابراین ما قربانی چنین شرایطی نیستیم، یا در واقع می‌توانیم با آن‌ها همذات پنداری کنیم، بلکه بیشتر شکل‌دهنده شرایط خود هستیم. بنابراین همه چیز بر اساس ذهن خود فرد است. هر رویداد زندگی بر اساس تخیل خود شخص است، یعنی فرد چیزی را تصور می کند، برای مثال ملاقات با یک دوست خوب، اولین بوسه، قدم زدن در طبیعت، نقل مکان به یک آپارتمان یا حتی مصرف غذا و سپس این ایده را از طریق اجرا انجام می دهد تا آن عمل تبدیل شود. در سطح "مادی" آشکار شود (در نقل قول، همانطور که در حالی که می‌توانیم جهان خارج را از منظر مادی ببینیم، همچنان روح ما را نشان می‌دهد، - ارتعاش / انرژی / فرکانس).

ما هرآنچه که می اندیشیم هستیم. هر چیزی که هستیم برخاسته از افکار ماست. ما با افکارمان دنیا را می سازیم. - بودا..!!

همچنین خواندن این مقاله نیز نتیجه تخیل ذهنی شماست. شما از نظر ذهنی تصمیم گرفتید این مقاله را بخوانید و سپس آن فکر را به واقعیت تبدیل کردید (تصمیم شما برای اجازه دادن به این مقاله در فضای درونی شما). بنابراین، هر اختراع ابتدا مورد بررسی قرار گرفت، یعنی اختراعات مربوطه ابتدا به عنوان یک ایده در ذهن یک فرد وجود داشت. همچنین خانه (یا آپارتمان) جایی که شما در آن زندگی می کنید اولین بار توسط یک معمار تصور شد، بله، حتی لباس هایی که می پوشید برای اولین بار توسط یک انسان/خالق طراحی شده است، بنابراین شما حامل تخیل/فکر یک انسان دیگر هستید. بنابراین، کل جهان محصول ناب تخیل است، هر چیزی که وجود داشته یا خواهد بود قبل از هر چیز تصور می شود/در حال تصور است، به همین دلیل است که هر چیزی در هستی یا هر چیزی که شما می توانید درک کنید نشان دهنده انرژی ذهنی/روحانی بدون استثنا است.

خودت خدا را آفریده ای

خدا را خلق کنبنابراین می توانید ببینید که دنیایی که ما می شناسیم یک محصول صرفاً فکری است. بنابراین، ماده همانطور که می‌دانیم وجود ندارد - همه چیز انرژی است، در اینجا ما همچنین می‌خواهیم در مورد افکار مادیت‌یافته صحبت کنیم. در نهایت، همین امر در مورد کل زندگی شما صدق می کند، زیرا تمام جنبه های زندگی شما توسط شما اندیشیده شده است. البته انسان دوست دارد قدرت خلاقیت خود را رها کند، خود را کوچک کند و به خود بگوید که همه چیز تصادفی به وجود آمده است و تأثیر معنوی او نسبتاً کم است. اما در نهایت اینطور نیست. شما خود خالق زندگی هستید و همه چیز از یک خود نشات گرفته است. شما نماینده منبع اولیه هستید. و اصل قضیه اینجاست. هر چیزی که وجود دارد فقط تخیل شماست، همه چیز. زمین را به عنوان یک سیاره کامل تصور کنید، زمین در حال حاضر چیست، فقط تصور شما (فکری به زمین). کیهان را تصور کنید. کیهان در حال حاضر چیست، تصور شما چیست و خدا چیست؟ تصور شما از خدا (به یک موجود الهی). بنابراین کل دنیای بیرونی تنها یک چیز است و آن انرژی ذهنی است (تخیل خودت). همه آنها تصویر هستند - متشکل از انرژی که ما اجازه می دهیم در ذهن ما زنده شود. بنابراین خدا فقط محصول تخیل خود شخص است، عالی ترین تصویری که انسان خلق کرده است، زیرا خدا همه چیز در تخیل ماست، قدرت برتر غیرقابل توضیحی که می تواند همه چیز را انجام دهد، همه چیز را آفریده است و هیچ محدودیتی نمی شناسد.حداکثر پر بودن). به عنوان مثال، شخصی را تصور کنید که تا سن 16 سالگی هرگز نام خدا را نشنیده بود.می دانم، یک سناریوی بسیار انتزاعی - آیا می توانید آن را تصور کنید؟). آیا تا آن زمان خدا برای او وجود داشت (خدای واحد)؟! نه، چون او هیچ تصوری از خدا ندارد (او را خلق نکرده بود - او بخشی از واقعیت، حقیقت درونی، فضای او نبود).

بدن فقط پوسته بیرونی ذهن است. او باید آنچه را که روح حکم می کند انجام دهد. – سوامی ویوکاناندا..!!

بنابراین برای او خدایی به هیچ وجه وجود ندارد. تنها زمانی که این شخص از این موضوع آگاه شد، خدا به عنوان تصویری از یک خدا، در ذهن او، به عنوان جنبه ای از تخیلات خود، به عنوان تصویری از یک خدا، برای او آشکار می شود. بنابراین خدا تنها یک چیز است، یعنی بالاترین تصویر ذهنی که یک شخص می تواند ذهنی ایجاد کند؛ او صرفاً جنبه ای از تخیل خود، جنبه ای از خود، تصویری از خلقت خود است. بنابراین یک خود موجودی است که خداوند به نوبه خود با کمک تخیل خود آفریده است. بنابراین یک خود نمونه فراگیر و ایجاد کننده است، نقطه ثابتی که همه چیز از آن سرچشمه می گیرد. یک خود هر چیزی است که وجود دارد زیرا هر چیزی که وجود دارد توسط خود شخص به شکل تصاویری بر اساس تخیل خود خلق شده است. بنابراین، همه چیز همیشه نشان دهنده روح خود فرد است. همه چیز بر اساس ایده است (ایده های خود). و اگر همه ایده ها یا همه تصاویر را بردارید، تنها یک چیز باقی می ماند و آن خود شماست. به همین دلیل همه چیز متعاقبا ایجاد شد (تمام دنیای بیرونی خود است، به همین دلیل است که همه یکی است و یکی همه است). خداوند نمایانگر بالاترین تصویر یا بالاترین حد قابل تصور است (بالاترین تصویر قابل تصور) که به نوبه خود از خود فرد پدید آمده است. در نهایت، زندگی به عنوان یک کل، سفر به خود، کشف وجود خود، بازگشت به خلقت خود است. بنابراین، هرگز فراموش نکنید، یک خود، همه چیز است و همه چیز را می آفریند، حتی خدا. با در نظر گرفتن این موضوع، سالم، شاد بمانید و یک زندگی هماهنگ داشته باشید. 🙂

من از هر حمایتی خوشحالم ❤ 

ارسال نظر

لغو پاسخ

    • استفان 10. آوریل 2019 ، 7: 15

      کامنت دوباره دزدیده شد خنده دار…........

      علاوه بر SHa Q1999912……. به اصطلاح هولوگرام لیبرمن وجود دارد. چه شکلی است و کجا می توانید آن را پیدا کنید؟ آنجا تنظیم می شود که شما چه می خواهید و فقط من می دانم و 7 از خود خدا مقدس تر است!

      پاسخ
    • پترا مولر 10. آوریل 2019 ، 13: 01

      من به خواندن سایت شما ادامه می دهم و اطلاعات بسیار الهام بخشی را در اینجا پیدا می کنم، اما این مقاله واقعاً من را شگفت زده کرد. من مطلقاً با نظر شما موافق نیستم. همه چیز از خدا آمده است، یا منبع اصلی، ما اجزایی - اجزای الهی - خدا هستیم و پتانسیل عظیمی را در درون خود داریم. هر چه بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنیم، پتانسیل و قدرت خود را بیشتر می کنیم و می توانیم در خلقت الهی مشارکت کنیم.

      اگر کسی "خود" همه چیز است و همه چیز را خلق کرده است، از جمله خدا، پس "خود" من و "خود" تو نمی توانند در کنار هم باشند. زیرا همانطور که شما می گویید غیر از "یک خود" هیچ چیز دیگری وجود ندارد. این با خود تناقض دارد.اگر شما عبارات مقاله خود را زیر سوال ببرید، آنها هیچ معنایی ندارند. شاید شما باید در همه اینها تجدید نظر کنید؟

      پاسخ
    • پترا مولر 10. آوریل 2019 ، 20: 32

      واقعاً مایه شرمساری است که نظراتی که دیدگاه متفاوتی را نشان می دهند به سادگی حذف می شوند. از نظر مبادله آزاد، این نگران کننده است که چنین سانسوری در اینجا انجام می شود.

      پاسخ
    • مسیحی 7. آوریل 2022 ، 10: 12

      من همیشه تعجب می‌کنم که ما انسان‌ها همیشه چقدر مغرور هستیم، فقط به این دلیل که نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم بپذیریم که فقط یک ادراک و تخیل کوچک و تقریباً صفر داریم.
      می خواهند غیرقابل توضیح را توضیح دهند، اما حتی نمی توانند اجازه دهند خوب خوب باشد. پرفکت می‌خواهد بهبود یابد، با وجود اینکه وقتی کامل تغییر می‌کند، دیگر کامل نیست.
      این خودپسندانه است که خود را موجودی غیربعدی در ورای ابعاد نامتناهی فرض کنیم، فقط به این دلیل که ممکن است نشانه ای ضعیف از شهود وجود داشته باشد.
      خداوند، همانطور که به ما آموخته‌اند، قطعاً ممکن است وجود نداشته باشد، اما اگر کسی حتی بوی روح در درون دارد، باید بداند که الوهیت وجود دارد. بگذارید باشد و هیچ تصویری ایجاد نکنید.
      بسیار متفاوت است، اما قطعاً مانند برخی از خطوطی که در بالا خواندم نیست

      ....

      در حقیقت شما حقیقت را نمی دانید، در بهترین حالت ممکن است فقط بدانید که حقایق بیان شده نادرست هستند

      توضیح غیرقابل توضیح ممکن نیست

      ....این فقط یه پیشنهاد باشه چون من به اندازه شما نمیدونم

      پاسخ
    مسیحی 7. آوریل 2022 ، 10: 12

    من همیشه تعجب می‌کنم که ما انسان‌ها همیشه چقدر مغرور هستیم، فقط به این دلیل که نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم بپذیریم که فقط یک ادراک و تخیل کوچک و تقریباً صفر داریم.
    می خواهند غیرقابل توضیح را توضیح دهند، اما حتی نمی توانند اجازه دهند خوب خوب باشد. پرفکت می‌خواهد بهبود یابد، با وجود اینکه وقتی کامل تغییر می‌کند، دیگر کامل نیست.
    این خودپسندانه است که خود را موجودی غیربعدی در ورای ابعاد نامتناهی فرض کنیم، فقط به این دلیل که ممکن است نشانه ای ضعیف از شهود وجود داشته باشد.
    خداوند، همانطور که به ما آموخته‌اند، قطعاً ممکن است وجود نداشته باشد، اما اگر کسی حتی بوی روح در درون دارد، باید بداند که الوهیت وجود دارد. بگذارید باشد و هیچ تصویری ایجاد نکنید.
    بسیار متفاوت است، اما قطعاً مانند برخی از خطوطی که در بالا خواندم نیست

    ....

    در حقیقت شما حقیقت را نمی دانید، در بهترین حالت ممکن است فقط بدانید که حقایق بیان شده نادرست هستند

    توضیح غیرقابل توضیح ممکن نیست

    ....این فقط یه پیشنهاد باشه چون من به اندازه شما نمیدونم

    پاسخ
    • استفان 10. آوریل 2019 ، 7: 15

      کامنت دوباره دزدیده شد خنده دار…........

      علاوه بر SHa Q1999912……. به اصطلاح هولوگرام لیبرمن وجود دارد. چه شکلی است و کجا می توانید آن را پیدا کنید؟ آنجا تنظیم می شود که شما چه می خواهید و فقط من می دانم و 7 از خود خدا مقدس تر است!

      پاسخ
    • پترا مولر 10. آوریل 2019 ، 13: 01

      من به خواندن سایت شما ادامه می دهم و اطلاعات بسیار الهام بخشی را در اینجا پیدا می کنم، اما این مقاله واقعاً من را شگفت زده کرد. من مطلقاً با نظر شما موافق نیستم. همه چیز از خدا آمده است، یا منبع اصلی، ما اجزایی - اجزای الهی - خدا هستیم و پتانسیل عظیمی را در درون خود داریم. هر چه بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنیم، پتانسیل و قدرت خود را بیشتر می کنیم و می توانیم در خلقت الهی مشارکت کنیم.

      اگر کسی "خود" همه چیز است و همه چیز را خلق کرده است، از جمله خدا، پس "خود" من و "خود" تو نمی توانند در کنار هم باشند. زیرا همانطور که شما می گویید غیر از "یک خود" هیچ چیز دیگری وجود ندارد. این با خود تناقض دارد.اگر شما عبارات مقاله خود را زیر سوال ببرید، آنها هیچ معنایی ندارند. شاید شما باید در همه اینها تجدید نظر کنید؟

      پاسخ
    • پترا مولر 10. آوریل 2019 ، 20: 32

      واقعاً مایه شرمساری است که نظراتی که دیدگاه متفاوتی را نشان می دهند به سادگی حذف می شوند. از نظر مبادله آزاد، این نگران کننده است که چنین سانسوری در اینجا انجام می شود.

      پاسخ
    • مسیحی 7. آوریل 2022 ، 10: 12

      من همیشه تعجب می‌کنم که ما انسان‌ها همیشه چقدر مغرور هستیم، فقط به این دلیل که نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم بپذیریم که فقط یک ادراک و تخیل کوچک و تقریباً صفر داریم.
      می خواهند غیرقابل توضیح را توضیح دهند، اما حتی نمی توانند اجازه دهند خوب خوب باشد. پرفکت می‌خواهد بهبود یابد، با وجود اینکه وقتی کامل تغییر می‌کند، دیگر کامل نیست.
      این خودپسندانه است که خود را موجودی غیربعدی در ورای ابعاد نامتناهی فرض کنیم، فقط به این دلیل که ممکن است نشانه ای ضعیف از شهود وجود داشته باشد.
      خداوند، همانطور که به ما آموخته‌اند، قطعاً ممکن است وجود نداشته باشد، اما اگر کسی حتی بوی روح در درون دارد، باید بداند که الوهیت وجود دارد. بگذارید باشد و هیچ تصویری ایجاد نکنید.
      بسیار متفاوت است، اما قطعاً مانند برخی از خطوطی که در بالا خواندم نیست

      ....

      در حقیقت شما حقیقت را نمی دانید، در بهترین حالت ممکن است فقط بدانید که حقایق بیان شده نادرست هستند

      توضیح غیرقابل توضیح ممکن نیست

      ....این فقط یه پیشنهاد باشه چون من به اندازه شما نمیدونم

      پاسخ
    مسیحی 7. آوریل 2022 ، 10: 12

    من همیشه تعجب می‌کنم که ما انسان‌ها همیشه چقدر مغرور هستیم، فقط به این دلیل که نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم بپذیریم که فقط یک ادراک و تخیل کوچک و تقریباً صفر داریم.
    می خواهند غیرقابل توضیح را توضیح دهند، اما حتی نمی توانند اجازه دهند خوب خوب باشد. پرفکت می‌خواهد بهبود یابد، با وجود اینکه وقتی کامل تغییر می‌کند، دیگر کامل نیست.
    این خودپسندانه است که خود را موجودی غیربعدی در ورای ابعاد نامتناهی فرض کنیم، فقط به این دلیل که ممکن است نشانه ای ضعیف از شهود وجود داشته باشد.
    خداوند، همانطور که به ما آموخته‌اند، قطعاً ممکن است وجود نداشته باشد، اما اگر کسی حتی بوی روح در درون دارد، باید بداند که الوهیت وجود دارد. بگذارید باشد و هیچ تصویری ایجاد نکنید.
    بسیار متفاوت است، اما قطعاً مانند برخی از خطوطی که در بالا خواندم نیست

    ....

    در حقیقت شما حقیقت را نمی دانید، در بهترین حالت ممکن است فقط بدانید که حقایق بیان شده نادرست هستند

    توضیح غیرقابل توضیح ممکن نیست

    ....این فقط یه پیشنهاد باشه چون من به اندازه شما نمیدونم

    پاسخ
    • استفان 10. آوریل 2019 ، 7: 15

      کامنت دوباره دزدیده شد خنده دار…........

      علاوه بر SHa Q1999912……. به اصطلاح هولوگرام لیبرمن وجود دارد. چه شکلی است و کجا می توانید آن را پیدا کنید؟ آنجا تنظیم می شود که شما چه می خواهید و فقط من می دانم و 7 از خود خدا مقدس تر است!

      پاسخ
    • پترا مولر 10. آوریل 2019 ، 13: 01

      من به خواندن سایت شما ادامه می دهم و اطلاعات بسیار الهام بخشی را در اینجا پیدا می کنم، اما این مقاله واقعاً من را شگفت زده کرد. من مطلقاً با نظر شما موافق نیستم. همه چیز از خدا آمده است، یا منبع اصلی، ما اجزایی - اجزای الهی - خدا هستیم و پتانسیل عظیمی را در درون خود داریم. هر چه بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنیم، پتانسیل و قدرت خود را بیشتر می کنیم و می توانیم در خلقت الهی مشارکت کنیم.

      اگر کسی "خود" همه چیز است و همه چیز را خلق کرده است، از جمله خدا، پس "خود" من و "خود" تو نمی توانند در کنار هم باشند. زیرا همانطور که شما می گویید غیر از "یک خود" هیچ چیز دیگری وجود ندارد. این با خود تناقض دارد.اگر شما عبارات مقاله خود را زیر سوال ببرید، آنها هیچ معنایی ندارند. شاید شما باید در همه اینها تجدید نظر کنید؟

      پاسخ
    • پترا مولر 10. آوریل 2019 ، 20: 32

      واقعاً مایه شرمساری است که نظراتی که دیدگاه متفاوتی را نشان می دهند به سادگی حذف می شوند. از نظر مبادله آزاد، این نگران کننده است که چنین سانسوری در اینجا انجام می شود.

      پاسخ
    • مسیحی 7. آوریل 2022 ، 10: 12

      من همیشه تعجب می‌کنم که ما انسان‌ها همیشه چقدر مغرور هستیم، فقط به این دلیل که نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم بپذیریم که فقط یک ادراک و تخیل کوچک و تقریباً صفر داریم.
      می خواهند غیرقابل توضیح را توضیح دهند، اما حتی نمی توانند اجازه دهند خوب خوب باشد. پرفکت می‌خواهد بهبود یابد، با وجود اینکه وقتی کامل تغییر می‌کند، دیگر کامل نیست.
      این خودپسندانه است که خود را موجودی غیربعدی در ورای ابعاد نامتناهی فرض کنیم، فقط به این دلیل که ممکن است نشانه ای ضعیف از شهود وجود داشته باشد.
      خداوند، همانطور که به ما آموخته‌اند، قطعاً ممکن است وجود نداشته باشد، اما اگر کسی حتی بوی روح در درون دارد، باید بداند که الوهیت وجود دارد. بگذارید باشد و هیچ تصویری ایجاد نکنید.
      بسیار متفاوت است، اما قطعاً مانند برخی از خطوطی که در بالا خواندم نیست

      ....

      در حقیقت شما حقیقت را نمی دانید، در بهترین حالت ممکن است فقط بدانید که حقایق بیان شده نادرست هستند

      توضیح غیرقابل توضیح ممکن نیست

      ....این فقط یه پیشنهاد باشه چون من به اندازه شما نمیدونم

      پاسخ
    مسیحی 7. آوریل 2022 ، 10: 12

    من همیشه تعجب می‌کنم که ما انسان‌ها همیشه چقدر مغرور هستیم، فقط به این دلیل که نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم بپذیریم که فقط یک ادراک و تخیل کوچک و تقریباً صفر داریم.
    می خواهند غیرقابل توضیح را توضیح دهند، اما حتی نمی توانند اجازه دهند خوب خوب باشد. پرفکت می‌خواهد بهبود یابد، با وجود اینکه وقتی کامل تغییر می‌کند، دیگر کامل نیست.
    این خودپسندانه است که خود را موجودی غیربعدی در ورای ابعاد نامتناهی فرض کنیم، فقط به این دلیل که ممکن است نشانه ای ضعیف از شهود وجود داشته باشد.
    خداوند، همانطور که به ما آموخته‌اند، قطعاً ممکن است وجود نداشته باشد، اما اگر کسی حتی بوی روح در درون دارد، باید بداند که الوهیت وجود دارد. بگذارید باشد و هیچ تصویری ایجاد نکنید.
    بسیار متفاوت است، اما قطعاً مانند برخی از خطوطی که در بالا خواندم نیست

    ....

    در حقیقت شما حقیقت را نمی دانید، در بهترین حالت ممکن است فقط بدانید که حقایق بیان شده نادرست هستند

    توضیح غیرقابل توضیح ممکن نیست

    ....این فقط یه پیشنهاد باشه چون من به اندازه شما نمیدونم

    پاسخ
    • استفان 10. آوریل 2019 ، 7: 15

      کامنت دوباره دزدیده شد خنده دار…........

      علاوه بر SHa Q1999912……. به اصطلاح هولوگرام لیبرمن وجود دارد. چه شکلی است و کجا می توانید آن را پیدا کنید؟ آنجا تنظیم می شود که شما چه می خواهید و فقط من می دانم و 7 از خود خدا مقدس تر است!

      پاسخ
    • پترا مولر 10. آوریل 2019 ، 13: 01

      من به خواندن سایت شما ادامه می دهم و اطلاعات بسیار الهام بخشی را در اینجا پیدا می کنم، اما این مقاله واقعاً من را شگفت زده کرد. من مطلقاً با نظر شما موافق نیستم. همه چیز از خدا آمده است، یا منبع اصلی، ما اجزایی - اجزای الهی - خدا هستیم و پتانسیل عظیمی را در درون خود داریم. هر چه بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنیم، پتانسیل و قدرت خود را بیشتر می کنیم و می توانیم در خلقت الهی مشارکت کنیم.

      اگر کسی "خود" همه چیز است و همه چیز را خلق کرده است، از جمله خدا، پس "خود" من و "خود" تو نمی توانند در کنار هم باشند. زیرا همانطور که شما می گویید غیر از "یک خود" هیچ چیز دیگری وجود ندارد. این با خود تناقض دارد.اگر شما عبارات مقاله خود را زیر سوال ببرید، آنها هیچ معنایی ندارند. شاید شما باید در همه اینها تجدید نظر کنید؟

      پاسخ
    • پترا مولر 10. آوریل 2019 ، 20: 32

      واقعاً مایه شرمساری است که نظراتی که دیدگاه متفاوتی را نشان می دهند به سادگی حذف می شوند. از نظر مبادله آزاد، این نگران کننده است که چنین سانسوری در اینجا انجام می شود.

      پاسخ
    • مسیحی 7. آوریل 2022 ، 10: 12

      من همیشه تعجب می‌کنم که ما انسان‌ها همیشه چقدر مغرور هستیم، فقط به این دلیل که نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم بپذیریم که فقط یک ادراک و تخیل کوچک و تقریباً صفر داریم.
      می خواهند غیرقابل توضیح را توضیح دهند، اما حتی نمی توانند اجازه دهند خوب خوب باشد. پرفکت می‌خواهد بهبود یابد، با وجود اینکه وقتی کامل تغییر می‌کند، دیگر کامل نیست.
      این خودپسندانه است که خود را موجودی غیربعدی در ورای ابعاد نامتناهی فرض کنیم، فقط به این دلیل که ممکن است نشانه ای ضعیف از شهود وجود داشته باشد.
      خداوند، همانطور که به ما آموخته‌اند، قطعاً ممکن است وجود نداشته باشد، اما اگر کسی حتی بوی روح در درون دارد، باید بداند که الوهیت وجود دارد. بگذارید باشد و هیچ تصویری ایجاد نکنید.
      بسیار متفاوت است، اما قطعاً مانند برخی از خطوطی که در بالا خواندم نیست

      ....

      در حقیقت شما حقیقت را نمی دانید، در بهترین حالت ممکن است فقط بدانید که حقایق بیان شده نادرست هستند

      توضیح غیرقابل توضیح ممکن نیست

      ....این فقط یه پیشنهاد باشه چون من به اندازه شما نمیدونم

      پاسخ
    مسیحی 7. آوریل 2022 ، 10: 12

    من همیشه تعجب می‌کنم که ما انسان‌ها همیشه چقدر مغرور هستیم، فقط به این دلیل که نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم بپذیریم که فقط یک ادراک و تخیل کوچک و تقریباً صفر داریم.
    می خواهند غیرقابل توضیح را توضیح دهند، اما حتی نمی توانند اجازه دهند خوب خوب باشد. پرفکت می‌خواهد بهبود یابد، با وجود اینکه وقتی کامل تغییر می‌کند، دیگر کامل نیست.
    این خودپسندانه است که خود را موجودی غیربعدی در ورای ابعاد نامتناهی فرض کنیم، فقط به این دلیل که ممکن است نشانه ای ضعیف از شهود وجود داشته باشد.
    خداوند، همانطور که به ما آموخته‌اند، قطعاً ممکن است وجود نداشته باشد، اما اگر کسی حتی بوی روح در درون دارد، باید بداند که الوهیت وجود دارد. بگذارید باشد و هیچ تصویری ایجاد نکنید.
    بسیار متفاوت است، اما قطعاً مانند برخی از خطوطی که در بالا خواندم نیست

    ....

    در حقیقت شما حقیقت را نمی دانید، در بهترین حالت ممکن است فقط بدانید که حقایق بیان شده نادرست هستند

    توضیح غیرقابل توضیح ممکن نیست

    ....این فقط یه پیشنهاد باشه چون من به اندازه شما نمیدونم

    پاسخ
در باره

همه واقعیت ها در خود مقدس فرد نهفته است. شما منبع، راه، حقیقت و زندگی هستید. همه یکی است و یکی همه است - بالاترین تصویر از خود!